FAQ

Aici vei găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări

Toate

Dacă te-ai înregistrat prin intermediul site-ului web, îți poți schimba cu ușurință abonamentul. De exemplu, pentru a face upgrade la Plus, prin Portalul Părinților.


Ce să faci:

  1. Accesează salutalbert.ro

  2. Selectează „Conectează-te”

  3. Selectează „Abonament și cont”

  4. Selectează „Schimbă abonament” sub „Gestionează abonament”

  5. Alege abonamentul la care dorești să treci și alege „Plătește anual” sau „Plătește lunar”

Dacă te-ai înregistrat direct într-una dintre aplicațiile noastre, abonamentul tău va fi gestionat de App Store sau Google Play. Conectându-te la site-ul nostru web, poți vedea cu ușurință dacă abonamentul tău a fost creat prin intermediul aplicației sau al site-ului web.

Dacă abonamentul tău este gestionat de App Store sau Google Play, va trebui să faci upgrade acolo. Urmează linkul către magazinul tău de aplicații de mai jos, pentru instrucțiuni ușoare.

Ai cumpărat prin App Store?

App Store

Ai cumpărat prin Google Play?

Google Play

Oh, ce trist că vrei să ne părăsești. Dar, bineînțeles, te vom ajuta să obții o încheiere cât mai ușoară posibil.

Reține că asistența noastră clienți nu are o metodă manuală de administrare atunci când vine vorba de rezilierea abonamentului. Dar, este foarte ușor să o faci singur! Dacă te-ai înregistrat prin intermediul site-ului web, poți rezilia cu ușurință abonamentul dacă te conectezi la portalul nostru pentru părinți.

Cum se procedează:

  1. Accesează salutalbert.ro

  2. Selectează „Conectare”

  3. Accesează „Abonament și cont” (sub „Acasă” dacă utilizezi un smartphone sau o tabletă și sub „Abonamentul tău” dacă te conectezi prin intermediul unui computer)

  4. Selectează „Încheierea abonamentului”

  5. Indică motivul rezilierii

  6. Gata!

Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de e-mail după finalizare.

Dacă te-ai înregistrat direct într-una dintre aplicațiile noastre, abonamentul tău este gestionat de App Store sau Google Play. Dacă te conectezi la site-ul nostru web, poți vedea cu ușurință dacă abonamentul tău este creat printr-o aplicație sau un site web.

Dacă abonamentul este gestionat de unul dintre magazinele de aplicații, trebuie să te înregistrezi prin infrastructura lor. Urmează linkurile de mai jos pentru instrucțiuni ușoare privind încheierea în fiecare magazin de aplicații.

Ai cumpărat prin App Store?

Prin următorul link poți obține o descriere detaliată despre cum să închizi contul:

Apple

Ai cumpărat prin Google Play?

Prin următorul link poți obține o descriere detaliată despre cum să închizi contul:

Google Play

Ți se oferă întotdeauna să încerci Albert gratuit atunci când te înregistrezi pe site-ul nostru. Durata perioadei de probă variază și este afectată de campania care este curenta în timpul înregistrării. Va trebui să anulezi abonamentul înainte de încheierea perioadei de probă dacă nu dorești să continui să utilizezi Albert după perioada de probă. Te rugăm să reții că ți se va percepe costul inițial pentru abonament după încheierea perioadei de probă.

În cazul în care, totuși, îți înregistrezi contul direct în aplicația noastră și nu pe site-ul nostru web, abonamentul va fi gestionat de App Store sau Google Play, unde se aplică costurile și termenii acestora. Te rugăm să reții că costurile pentru abonamentele achiziționate prin App Store și Google Play pot diferi de costurile pentru abonamentele achiziționate prin intermediul site-ului nostru web. Pentru mai multe informații referitoare la acești termeni și costuri, te îndrumăm către magazinul de aplicații sau aplicația noastră.

Îți poți crea rapid și ușor un cont prin a accesa pagina principală. De asemenea, poți alege să îți creezi contul direct prin aplicație; Albert Junior (pentru copii intre 3-9 ani).

Când te înregistrezi în aplicație, abonamentul este gestionat de App Store sau Google Play. Te rugăm că ofertele pot diferi între site-ul web și magazinele de aplicații. Așteptăm cu nerăbdare să te ajutăm la matematică!

Dacă te-ai înregistrat prin intermediul site-ului web, vei primi în scurt timp un e-mail de bun venit la adresa ta de e-mail specificată. Apoi doar descarcă aplicația selectată și poți începe să numeri!

Pentru a deveni membru Albert, trebuie mai întâi să alegi tipul de abonament dorit, apoi să completezi adresa ta de e-mail, eventual numărul de telefon mobil al copilului (pentru mesaje text cu linkul de descărcare a aplicației) și detaliile cardului. Oferim întotdeauna o perioadă de probă gratuită, astfel încât să poți cunoaște serviciul. Dacă nu dorești să continui, poți anula abonamentul cu ușurință înainte de sfârșitul perioadei de probă, fără să ți se retragă niciun ban!

Desigur, nu avem perioadă contractuală sau de preaviz. Încheie oricând dorești!

Când te înregistrezi, creezi un profil pentru copilul care va folosi Albert. Aceasta se întâmplă pentru ca tu să poți urmări dezvoltarea copilului și pe viitor să primești recomandări și conținut personalizat. Introdu numele și vârsta copilului.

Poți modifica sau adăuga mai multe profiluri la rubrica „Gestionează profiluri” care se află în meniu atunci când te conectezi la portalul nostru pentru părinți (prin site-ul nostru). Reține că poți adăuga mai multe profiluri numai dacă ai un abonament Plus. Dar nu îți face griji, îți poți actualiza cu ușurință contul în portalul pentru părinți!

Îți poți reseta cu ușurință parola prin acest link. Asigură-te că introduci adresa corectă de e-mail/numărul de mobil fără spații. Se întâmplă ca e-mailul de recuperare să ajungă uneori în folderul trash, te rugăm să verifici acolo dacă e-mailul nu apare în inboxul obișnuit.

Numele tău de utilizator este adresa de e-mail/numărul de mobil pe care l-ai introdus la înregistrare.

În Albert Junior, aplicația pentru copii între 3-9 ani, există peste 3200 de exerciții. În plus, există o mulțime de conținut distractiv, cum ar fi elemente de joc, care apar între exercițiile finalizate.

În Albert, aplicația pentru copii între 10-16 ani, există peste 4800 de exerciții. În plus, există aproximativ 270 de lecții video animate care explică pedagogic totul, de la probleme mai simple la probleme mai avansate.

Așa este! Albert este dezvoltat de profesori, educatori și cercetători cu experiență, care au produs conținut calitativ urmând cerințele sistemului de învățământ românesc. De atunci, conținutul a fost împărțit în componente mai mici pentru a fi exact și mai ușor de adaptat.

În Albert Junior, vorbim despre niveluri în loc de cursuri anuale, deoarece dezvoltarea individuală este esențială. Dar pentru ca tu, ca părinte, să-ți faci o idee despre dezvoltarea copilului tău, putem spune că diferitele niveluri reflectă clasele 1, 2 și 3. Ca întotdeauna la Albert și Albert Junior, condițiile proprii ale copilului sunt cele care stabilesc ritmul. Ar trebui să fie ușor sa se întoarcă si să exerseze elementele de bază, precum și să îi fie provocate cunoștințele la un nivel superior.

Ups! Regretăm cu adevărat acest lucru. Pentru a remedia eroarea, trebuie să ne oferi mai multe informații:

  • Descrie pe scurt problema

  • La ce informații se aplică? Introdu numărul de identificare din stânga exercițiului (în cazul lui Albert Junior) sau trimite o captură de ecran a exercițiului.

Îți mulțumim că ne ajuți să ne îmbunătățim!

Oh nu! Nu este niciodată distractiv să auzi că aplicația provoacă probleme. Dar, desigur, asta se întâmplă uneori cu tehnologia. Lucrăm cât de repede putem pentru a oferii cel mai bun produs ție și copilul tău. Dacă ne oferi cât mai multe informații, vom investiga problema cât mai curând posibil și o vom remedia.

Te rugăm să ne contactezi la support@salutalbert.ro cu următoarele informații:

  • Scurtă descriere a problemei.

  • Cu care dintre produsele noastre ai probleme, Albert Junior (3-9 ani) sau Albert (10-16 ani)?

  • Numărul de model al dispozitivului folosit. (Pentru produsele Apple, poți vedea numărul modelului pe spate și, de asemenea, în setările din „General -> Despre -> Număr model”. Pentru dispozitivele Android, accesează Setări sub „Despre telefon” - NOTĂ: acest lucru poate varia pentru diferite dispozitive Android). Ce versiune iOS/Android a fost instalată ultima dată pe dispozitiv. (Poate fi găsită în setările dispozitivului, în același loc pentru iOS/Android unde poți găsi numerele de model, de exemplu.)

  • Captură de ecran/film în care apare problema.

Este mai ușor dacă ne oferi cât mai multe informații posibil. Dar dacă nu ai toate informațiile, ești binevenit(ă) să ne contactezi cu informațiile pe care le ai.

Probleme comune și răspunsuri cu privire la acestea

Aplicația doar se încarcă după conectare
Răspuns: Verifică de două ori dacă nu cumva ai activat blocarea parentală pe dispozitiv; dacă da, problema ar trebui rezolvată prin eliminarea acesteia.

Doar jumătate din exercițiu este afișat în aplicație
Răspuns: Probabil că utilizezi o versiune mai veche a sistemului de operare care nu acceptă actualizările aplicației. Vezi dacă este posibil să îți actualizezi dispozitivul la cea mai recentă versiune (poți face acest lucru prin setări) și testează din nou!

Mi s-a spus că trebuie să creez un utilizator nou.
Răspuns: Înainte de a te conecta la aplicație, trebuie să înregistrezi un utilizator. Fă acest lucru cu ușurință conectându-te prin https://salutalbert.ro/ pentru a putea crea un profil nou, sub „Gestionează profiluri”.

Textul este prea mare în aplicație și nu găsesc niciun buton de continuare.
Răspuns: Probabil că ai un text mai mare setat pe dispozitiv. Modifică dimensiunea textului în setările dispozitivului pentru a potrivi informațiile pe ecran.

Copilul meu a făcut toate sarcinile și acum nu merge să o iau de la capăt.
Răspuns: Nicio problemă, contactează asistența noastră pentru clienți și te vom ajuta să îți resetezi contul.

Nu mă pot conecta la contul meu.
Răspuns: Asigură-te că numele de utilizator este scris corect, fără spații înainte/după adresă. Numele tău de utilizator este adresa de e-mail pe care ai introdus-o în timpul înregistrării.

Desigur! Doar contactează-ne la support@salutalbert.ro iar noi te vom contacta și vom încerca să punem Albert la dispoziția studenților tăi cât mai curând posibil.

Am stabilit o limită maximă de 48 de ore în zilele lucrătoare fără sărbătoare. Dar, vom face tot posibilul pentru a te impresiona cu timpul de răspuns!

Nu colectăm deloc informații sensibile. Când te înregistrezi, introduci informații despre card, care sunt gestionate în siguranță prin sistemul nostru de afaceri Stripe și nu pot fi transmise. Sistemul de afaceri este certificat ca furnizor de servicii PCI Nivel 1, care este cel mai înalt nivel de certificare disponibil în industria plăților. Toate datele sunt astfel criptate și conform standardelor UE. În plus, colectăm adresa ta de e-mail pentru a putea trimite noi informații relevante cu privire la abonamentul tău, precum și numere de telefon pentru a putea trimite un SMS prin intermediul aplicației.

Pentru mai multe informații despre acestea, te rugăm să citești Pagină de confidențialitate.

Da, dacă ești minor, ai nevoie de permisiunea părintelui tău pentru a folosi Albert. Acceptând termenii de utilizare, presupunem că abonamentul a fost creat cu acordul unui părinte.

Da, bineînțeles! Trimite un e-mail la support@salutalbert.ro și vom face un extras și ți-l vom trimite. Te rugăm să reții că timpul de așteptare pentru extragerea datelor cu caracter personal poate dura până la 30 de zile.

Da, bineînțeles! Trimite un e-mail la support@salutalbert.ro și îți vom șterge toate informațiile personale. NOTĂ! Notează că aceasta înseamnă că îți vom închide contul.

Dacă ai întrebări despre aplicație, ești binevenit(ă) să ne contactezi la support@salutalbert.ro. Dacă ai întrebări despre abonament, găsești toate informațiile relevante dacă te conectați la portalul nostru pentru părinti prin intermediul site-ului nostru web.

Există mai multe diferențe între abonamentele noastre. Pentru a fi cât mai clar posibil, am enumerat diferențele mai jos:


BASIC

  • 1 utilizator

  • Albert Junior

  • Activitatea din această lună prin e-mail


STANDARD

  • 1 utilizator

  • Albert Junior

  • Albert Code

  • Raport detaliat Junior pentru matematică


PLUS

  • 4 utilizatori

  • Albert Junior

  • Albert Code

  • Raport detaliat Junior pentru matematică


Marea diferență este că, cu abonament Standard sau Plus, obții o perspectivă mai bună asupra dezvoltării copilului și accesul la toate produsele noastre. Abonamentul Plus diferă și de celelalte prin faptul că permite 4 utilizatori pe același cont. Desigur, Albert, indiferent de abonament, este un serviciu 100% fără reclame, fără nicio perioadă obligatorie sau de preaviz!

Ai întotdeauna dreptul de a-ți anula achiziția în termen de 14 zile de la data la care a fost încheiat contractul. Dacă îți anulezi contractul, poți notifica Albert trimițând un e-mail la support@salutalbert.ro și atașând detaliile tale în care este înregistrat abonamentul.