Termeni și condiții generale

Termeni și condiții generale de utilizare a serviciilor eEducation Albert pentru consumatori.

1. Informații Generale

Acești termeni și condiții generale sunt obligatorii din punct de vedere juridic și constituie un acord între tine și eEducation Albert AB (Albert), reg. nu. 559020-9093, privind utilizarea serviciilor pe care Albert le furnizează prin intermediul platformelor sale („Serviciul”). Pentru a accesa Serviciul, trebuie să fii de acord să respecți acești termeni și condiții generale. Prin activarea contului tău și acceptând acești Termeni și Condiții, ești obligat să respecți acești Termeni și Condiții.

Albert își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții Generale; Termenii și Condițiile Generale în vigoare sunt disponibile pe site-ul lui Albert.

2. Serviciul

Albert oferă un serviciu de abonare la aplicații de învățare digitală concepute pentru a facilita învățarea copiilor cu vârsta cuprinsă între 3 și 16 ani. Serviciul este împărțit în diferite materii, cum ar fi engleză și matematică, și este, de asemenea, adaptat pentru diferite vârste. Abonamentul oferă utilizatorilor acces la aplicațiile de învățare ale lui Albert, inclusiv funcționalitatea, interfața și conținutul (inclusiv text, muzică, imagini, filme și date și software) pe care Albert le pune la dispoziție prin intermediul Serviciului pe site-uri web și în diverse aplicații.

3. Limită de vârstă

Pentru a accepta acești Termeni și Condiții, trebuie să ai cel puțin optsprezece (18) ani. Dacă ai sub optsprezece (18) ani, ai nevoie de acordul unui tutore legal. Acceptarea acestor termeni și condiții generale se face electronic.

4. Înregistrarea unui cont de utilizator

Pentru a accesa conținutul Serviciului, trebuie să te înregistrezi și să creezi un cont de utilizator. Poți alege fie să te înregistrezi prin site-ul nostru web, fie prin magazinul tău de aplicații. Când creezi un cont de utilizator, va trebui să furnizezi o adresă de e-mail, o parolă, detalii de plată, să accepți termenii și condițiile noastre și să confirmi electronic plata. Adresa ta de e-mail va fi folosită și ca nume de utilizator. Ești responsabil(ă) pentru furnizarea de informații exacte despre tine și pentru asigurarea faptului că nici o persoană neautorizată nu are acces la detaliile tale de conectare sau parolă. Ești responsabil(ă) să te asiguri că adresa de e-mail pe care o furnizezi este corectă și actualizată, deoarece majoritatea comunicării privind abonamentul și achizițiile tale vor fi prin e-mail. Albert își rezervă dreptul de a refuza sau de a închide un cont de utilizator în cazuri individuale (de exemplu, dacă ai furnizat informații personale incorecte).

Poți alege să adaugi mai multe profiluri de utilizator la contul tău de utilizator. Un abonament este destinat persoanei care și-a înregistrat un cont și poate fi comun cu profilurile, așa cum se prevede în acești termeni și condiții generale. Profilurile sunt destinate să fie persoane care locuiesc împreună în aceeași gospodărie. Aceasta înseamnă că un profil nu poate fi cineva care nu face parte din gospodăria ta, o astfel de persoană trebuie să înregistreze un cont separat. Orice profil suplimentar pe care îl conectezi la contul tău de utilizator trebuie să respecte acești Termeni și condiții generale și ești responsabil să te asiguri că acesta este cazul. Lista actuală de prețuri pentru adăugarea profilurilor de utilizator poate fi găsită pe site-ul Albert.

5. Condiții tehnice și geografice de utilizare a Serviciului și accesibilitate

Pentru a utiliza Serviciul, trebuie să ai acces la o conexiune la internet. Serviciul este compatibil pe tablete și telefoane mobile, dar nu poate fi descărcat pe un desktop computer. Informații despre versiunea sistemului de operare necesară pentru a utiliza aplicația lui Albert pot fi găsite în App Store și Google Play. Albert nu este responsabil pentru erorile și/sau întârzierile cauzate de echipamente, software și/sau capacitate de internet defecte.

Albert își rezervă dreptul de a modifica condițiile tehnice ale Serviciului, ceea ce înseamnă că, de exemplu, conținutul, structura, funcționalitatea și sistemele de căutare se pot modifica în timp. Albert are dreptul de a limita temporar disponibilitatea Serviciului pentru întreținere, suport, upgrade sau corectarea erorilor. Intenția lui Albert este să efectueze astfel de întreținere și altele asemenea numai în momentele în care Serviciul are în mod normal o încărcare scăzută.

6. Modificarea serviciului

Dacă o modificare a Serviciului nu a fost notificată de Albert cu cel puțin o (1) lună în avans și îți afectează semnificativ capacitatea de a utiliza Serviciul (de exemplu, dacă materialele utilizate de tine pentru învățare sunt eliminate complet din Serviciu), ai dreptul de a rezilia abonamentul mai devreme. Într-un astfel de caz, ai, de asemenea, dreptul de a solicita o rambursare a taxei de abonament deja plătită până la o sumă rezonabilă corespunzătoare restului perioadei de abonament curente. Poți solicita o rambursare numai dacă anulezi și abonamentul. În cazul în care continui să utilizezi Serviciul după ce a fost făcută o modificare, se va considera că ai acceptat modificarea. În afară de cele menționate mai sus, ești de acord că nu vei avea nici o răspundere sau pretenție față de Albert ca urmare a modificării Serviciului în modul descris mai sus.

7. Preț si plată

Pentru formularele de abonament actuale și informații despre prețuri, consultă site-ul web Albert. Toate prețurile sunt exprimate în coroane suedeze, inclusiv cota de TVA aplicabilă. Plata se face fie lunar, fie anual.

Pentru abonamentele anuale, abonamentul se prelungește cu un an la un moment dat, cu excepția cazului în care este anulat înainte de sfârșitul perioadei curente de abonament. Un reminder cu privire la momentul în care va fi reînnoit abonamentul va fi comunicat cu o (1) lună înainte ca abonamentul să fie reînnoit automat prin „paginile mele”, prin intermediul site-ului Albert. Dacă abonamentul nu este anulat înainte de expirarea perioadei de abonament, abonamentul va fi reînnoit și plata anuală pentru anul următor va fi procesată de către Albert.

Pentru abonamentele lunare, abonamentul se prelungește lună de lună.

Pentru utilizatorii noi, plata se face imediat după abonare sau, dacă profiți de o ofertă de probă, la sfârșitul perioadei de probă dacă nu te-ai dezabonat anterior. Sfârșitul perioadei de probă este indicat în e-mailul de confirmare. Plata se poate face cu metoda de plată disponibilă sau cu un card cadou. Taxa de abonament este apoi plătită la fiecare 30 de zile pentru un abonament lunar sau anual pentru un abonament anual. Aceasta înseamnă că abonamentul se va reînnoi automat și vei continua să fii taxat până când îți anulezi abonamentul. În cazul în care ai plătit cu un card cadou, abonamentul va continua cu metoda de plată aleasă anterior odată ce valoarea cardului cadou a fost epuizată. În unele cazuri, ora debitării se poate modifica, de exemplu dacă nu există fonduri disponibile la momentul debitării. Îți poți actualiza detaliile de plată vizitând site-ul nostru web și făcând clic pe linkul „Abonament și cont”.

Dacă o plată nu poate fi efectuată din cauza expirării cardului de plată, a fondurilor insuficiente disponibile pentru plată sau a oricărui alt motiv și nu îți actualizezi detaliile de plată sau nu îți anulezi contul/abonamentul, Albert poate suspenda accesul la Serviciu până când plata a fost primită. În cazul unei plăți eșuate, Albert are dreptul de a face noi încercări de debitare, iar dacă încercarea nu are succes, Albert îți poate rezilia abonamentul.

8. Perioadă de probă și promoții

Albert oferă perioade de probă pentru noii utilizatori. Perioada de probă poate fi pentru un abonament lunar sau anual în care alegi tipul de abonament dorit. Pentru a începe o perioadă de încercare, trebuie să introduci detaliile de plată. Introducând detaliile de plată atunci când te înscrii pentru Perioada de Probă, accepți că ți se va percepe costul pentru continuarea utilizării Serviciului la sfârșitul Perioadei de Probă. Pentru a nu fi taxat(ă) cu costul continuării utilizării Serviciului, trebuie să îți anulezi abonamentul înainte de expirarea Perioadei de Probă. În cazul în care nu-ți anulezi abonamentul înainte de sfârșitul Perioadei de Probă, Albert te va taxa pentru următoarea perioadă de abonament în funcție de tipul de abonament pe care l-ai ales.

Perioada de probă poate fi utilizată numai dacă nu ai avut deja un abonament sau nu ai folosit o Perioadă de probă sau o ofertă similară înainte. Acest lucru se aplică dacă nu se specifică altfel în ofertă.

Pentru perioadele de probă specifice abonamentelor anuale ale Albert, un reminder va fi trimis prin „paginile mele”, prin intermediul site-ului Albert. Dacă achiziția se face printr-o parte terță (AppStore/Google PlayStore), vei primi informații despre abonamentul tău din magazinul de aplicații. Pentru Perioadele de Probă mai lungi de o (1) lună, un reminder va fi trimis cu o (1) lună înainte. Pentru Perioadele de Probă mai scurte de o (1) lună, un reminder va fi trimis cel târziu cu o zi înainte de expirarea Perioadei de Probă.

Pentru a anula o perioadă de încercare, conectează-te la Paginile Mele, folosind detaliile de conectare trimise prin e-mail la înregistrarea contului. Dacă achiziția se face printr-o parte terță (AppStore/Google PlayStore), accesează magazinul de aplicații în setările contului, iar sub tab-ul „abonamente” vei găsi abonamentul tău și opțiunea de anulare. De asemenea, poți alege să contactezi support@salutalbert.ro pentru a anula înainte de încheierea Perioadei de Probă.

9. Coduri de reducere și alte oferte preplătite

Codurile de reducere, cardurile cadou, ofertele preplătite și alte oferte similare care oferă acces la Serviciu pot fi furnizate sau vândute de către sau în numele lui Albert.

10. Termen și reziliere

Poți alege să îți anulezi abonamentul în orice moment. Dacă anulezi abonamentul înainte de sfârșitul perioadei lunare sau anuale curente, abonamentul se va încheia numai când perioada curentă a expirat. O perioadă lunară este formată din 30 de zile și o perioadă anuală de 365 de zile. Încetarea are loc fie prin intermediul site-ului web Albert, fie prin Google Play/Apple Store. Rezilierea trebuie făcută acolo unde s-a făcut achiziția Serviciului și este responsabilitatea ta să te asiguri că abonamentul este reziliat corect. Nu se va plăti nicio compensație dacă rezilierea nu este efectuată corect.

Trebuie să îți anulezi abonamentul înainte de sfârșitul perioadei lunare sau anuale preplătite, ceea ce înseamnă că o anulare trebuie făcută nu mai târziu de 23.59 în ziua dinaintea reînnoirii abonamentului. Dacă nu se face o anulare, abonamentul va fi reînnoit pentru o altă perioadă lunară sau anuală pentru care ți se va percepe taxa lunară sau anuală aplicabilă.

11. Dreptul de retragere, reclamații și rambursări.

Ai dreptul să te retragi din achiziție în termen de paisprezece (14) zile de la acceptarea acestor Termeni și Condiții Generale (perioada de retragere) și să primești o rambursare completă. Pentru a exercita perioada de retragere, poți trimite Formularul de retragere (vezi Anexa 1) sau poți contacta serviciul pentru clienți Albert, pentru detalii de contact consultă paragraful 17 de mai jos. Formularul pentru exercitarea dreptului de retragere poate fi găsit și pe site-ul Albert. Dacă Serviciul este defect sau incorect, poți contacta serviciul pentru clienți al lui Albert și poți face o reclamație.

Când îți exerciti dreptul de retragere, nu vei mai avea acces la Serviciu și contul tău va fi închis automat. În mod normal, rambursările vor fi efectuate în termen de 5-10 zile de la primirea notificării privind exercitarea dreptului de retragere.

Rambursările se efectuează numai în cazurile în care clienții au avut probleme cu Serviciul care sunt în afara controlului lor, iar utilizarea împiedicată se bazează pe o eroare a lui Albert. Nu se plătește nicio compensație în cazurile în care tu, ca client, ai uitat să îți anulezi abonamentul.

12. Utilizarea Serviciului și responsabilitatea utilizatorului

Tot conținutul furnizat de Albert prin intermediul Serviciului este deținut de Albert sau de furnizorii de conținut ai lui Albert și este protejat prin drepturi de autor sau alte drepturi de proprietate intelectuală. Prin crearea unui cont de utilizator și achitarea taxei, obții o licență limitată, neexclusivă, netransferabilă pentru Conținutul din Serviciu pentru a fi utilizat în conformitate cu acești Termeni și Condiții. Toate drepturile de autor și alte drepturi de proprietate intelectuală acoperite de Serviciu și puse la dispoziția ta rămân proprietatea Albert.

În calitate de utilizator, poți utiliza Serviciul și poți accesa alt conținut din Serviciu în conformitate cu acești Termeni și Condiții Generale în timpul perioadei de abonament. Serviciul este doar pentru uz privat și nu poate fi utilizat în niciun scop sau scop comercial sau public. Contul tău este personal și nu îl poți oferii altora, cu excepția profilurilor pe care le-ai adăugat ca profiluri suplimentare la contul tău de utilizator, în conformitate cu acești Termeni și Condiții Generale și cu lista de prețuri aplicabilă.

Nu poți utiliza Serviciul în alt mod, într-o manieră care este contrară acestor Termeni și Condiții, sau în orice scop ilegal. Nici nu poți încuraja pe nimeni altcineva să utilizeze astfel, spre încălcarea legii sau a acestor Termeni și Condiții. În calitate de utilizator al Serviciului Albert, ești responsabil(ă) să te asiguri că recenziile/sfaturile tale respectă legislația aplicabilă și nu utilizează cuvinte sau expresii care pot fi percepute ca discriminatorii, jignitoare sau dăunătoare în forumurile care pot fi asociate cu Albert. Dacă Albert consideră că recenziile/sfaturile tale sunt percepute ca fiind discriminatorii, abuzive sau ofensatoare, Albert are dreptul să-ți blocheze accesul la comentarii și, de asemenea, să-ți rezilieze abonamentul.

Dacă bănuiești orice utilizare neautorizată a contului tău, trebuie să notifici imediat Albert și să îți schimbi parola. Ești responsabil(ă) pentru orice daune cauzate de acordarea accesului altcuiva la Serviciu prin contul tău de utilizator. Albert are dreptul de a-ți rezilia imediat abonamentul sau de a bloca accesul la Serviciu dacă Albert are motive să suspecteze că contul tău este utilizat în mod abuziv de către orice persoană neautorizată.

13. Date personale

Pentru a furniza Serviciul, Albert trebuie să prelucreze datele personale necesare, cum ar fi numele, e-mailul și detaliile de plată. Prelucrăm întotdeauna datele tale în conformitate cu Regulamentul general al UE privind protecția datelor („GDPR”) și cu legislația suplimentară. Citește mai multe despre modul în care prelucrăm datele tale cu caracter personal pe pagina noastră Politică de confidențialitate pe care o găsești pe site-ul Albert.

14. Consimțământ pentru marketing direct

Putem folosi datele tale pentru comercializarea produselor sau serviciilor noastre. Marketingul se poate referi în totalitate sau în parte la produsele sau serviciile unei alte companii din grup. Aceasta înseamnă că este posibil să primești publicitate direcționată pe baza informațiilor pe care le furnizezi. Dacă nu dorești să primești marketing direct, ne poți contacta la adresa support@salutalbert.ro și solicită blocare împotriva marketingului direct (așa-numita blocare de marketing direct). De asemenea, poți alege să te dezabonezi direct în e-mailul de la aceste mailing-uri.

15. Litigiu și legea aplicabilă

În cazul în care apare o dispută între tine și Albert, părțile vor încerca mai întâi să rezolve disputa de comun acord. În cazul în care părțile nu pot conveni, disputa va fi soluționată de instanțele suedeze.

UE oferă un site web pentru a ajuta consumatorii nemulțumiți să rezolve litigiile, îl poți găsi aici: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Dacă esti consumator și ai comentarii sau reclamații cu privire la Serviciu, te poți adresa, de asemenea, la Consiliul Național pentru Litigii ale Consumatorilor („ARN”). Poți găsi mai multe informații despre ARN la www.arn.se. De asemenea, poți contacta ARN folosind datele de contact de mai jos.

Comisia generală de reclamații

Adresă poștală: Box 174, 101 23 Stockholm

Telefon: 08-508 860 00

E-mail: arn@arn.se

16. Contact

Serviciul este furnizat de Albert, o societate cu răspundere limitată suedeză, reg. nu. 559020-9093 cu adresă înregistrată Polhemsplatsen 5, 411 03 Gothenburg. Pentru a intra în contact cu serviciul nostru pentru clienți, trimite un e-mail support@salutalbert.ro. Alte întrebări pot fi trimise la adresa noastră: Albert AB Polhemsplatsen 5, 411 03 Göteborg.

Albert oferă asistență cu privire la Serviciu prin e-mail și încearcă întotdeauna să răspundă în termen de patruzeci și opt (48) de ore în zilele lucrătoare, cu toate acestea, nu există nicio garanție că vei primi un răspuns în acest interval de timp.

salutalbert.ro