Termeni și condiții generale

Termeni și condiții generale de utilizare a serviciilor eEducation Albert pentru consumatori.

1. Informații Generale

Acești termeni și condiții generale sunt obligatorii din punct de vedere juridic și constituie un acord între tine și eEducation Albert AB (Albert), reg. nu. 559020-9093, privind utilizarea serviciilor pe care Albert le furnizează prin intermediul platformelor sale („Serviciul”). Pentru a accesa Serviciul, trebuie să fii de acord să respecți acești termeni și condiții generale. Prin activarea contului tău și acceptând acești Termeni și Condiții, ești obligat să respecți acești Termeni și Condiții.

Albert își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții Generale; Termenii și Condițiile Generale în vigoare sunt disponibile pe site-ul lui Albert.

2. Serviciul

Albert oferă un serviciu de abonare la aplicații de învățare digitală concepute pentru a facilita învățarea copiilor cu vârsta cuprinsă între 3 și 16 ani. Serviciul este împărțit în diferite materii, cum ar fi engleză și matematică, și este, de asemenea, adaptat pentru diferite vârste. Abonamentul oferă utilizatorilor acces la aplicațiile de învățare ale lui Albert, inclusiv funcționalitatea, interfața și conținutul (inclusiv text, muzică, imagini, filme și date și software) pe care Albert le pune la dispoziție prin intermediul Serviciului pe site-uri web și în diverse aplicații.

3. Limită de vârstă

Pentru a accepta acești Termeni și Condiții, trebuie să ai cel puțin optsprezece (18) ani. Dacă ai sub optsprezece (18) ani, ai nevoie de acordul unui tutore legal. Acceptarea acestor termeni și condiții generale se face electronic.

4. Înregistrarea unui cont de utilizator

Pentru a accesa conținutul Serviciului, trebuie să te înregistrezi și să creezi un cont de utilizator. Poți alege fie să te înregistrezi prin site-ul nostru web, fie prin magazinul tău de aplicații. Când creezi un cont de utilizator, va trebui să furnizezi o adresă de e-mail, o parolă, detalii de plată, să accepți termenii și condițiile noastre și să confirmi electronic plata. Adresa ta de e-mail va fi folosită și ca nume de utilizator. Ești responsabil(ă) pentru furnizarea de informații exacte despre tine și pentru asigurarea faptului că nici o persoană neautorizată nu are acces la detaliile tale de conectare sau parolă. Ești responsabil(ă) să te asiguri că adresa de e-mail pe care o furnizezi este corectă și actualizată, deoarece majoritatea comunicării privind abonamentul și achizițiile tale vor fi prin e-mail. Albert își rezervă dreptul de a refuza sau de a închide un cont de utilizator în cazuri individuale (de exemplu, dacă ai furnizat informații personale incorecte).

Poți alege să adaugi mai multe profiluri de utilizator la contul tău de utilizator. Un abonament este destinat persoanei care și-a înregistrat un cont și poate fi comun cu profilurile, așa cum se prevede în acești termeni și condiții generale. Profilurile sunt destinate să fie persoane care locuiesc împreună în aceeași gospodărie. Aceasta înseamnă că un profil nu poate fi cineva care nu face parte din gospodăria ta, o astfel de persoană trebuie să înregistreze un cont separat. Orice profil suplimentar pe care îl conectezi la contul tău de utilizator trebuie să respecte acești Termeni și condiții generale și ești responsabil să te asiguri că acesta este cazul. Lista actuală de prețuri pentru adăugarea profilurilor de utilizator poate fi găsită pe site-ul Albert.

5. Condiții tehnice și geografice de utilizare a Serviciului și accesibilitate

Pentru a utiliza Serviciul, trebuie să ai acces la o conexiune la internet. Serviciul este compatibil pe tablete și telefoane mobile, dar nu poate fi descărcat pe un desktop computer. Informații despre versiunea sistemului de operare necesară pentru a utiliza aplicația lui Albert pot fi găsite în App Store și Google Play. Albert nu este responsabil pentru erorile și/sau întârzierile cauzate de echipamente, software și/sau capacitate de internet defecte.

Albert își rezervă dreptul de a modifica condițiile tehnice ale Serviciului, ceea ce înseamnă că, de exemplu, conținutul, structura, funcționalitatea și sistemele de căutare se pot modifica în timp. Albert are dreptul de a limita temporar disponibilitatea Serviciului pentru întreținere, suport, upgrade sau corectarea erorilor. Intenția lui Albert este să efectueze astfel de întreținere și altele asemenea numai în momentele în care Serviciul are în mod normal o încărcare scăzută.

6. Modificarea serviciului

Dacă o modificare a Serviciului nu a fost notificată de Albert cu cel puțin o (1) lună în avans și îți afectează semnificativ capacitatea de a utiliza Serviciul (de exemplu, dacă materialele utilizate de tine pentru învățare sunt eliminate complet din Serviciu), ai dreptul de a rezilia abonamentul mai devreme. Într-un astfel de caz, ai, de asemenea, dreptul de a solicita o rambursare a taxei de abonament deja plătită până la o sumă rezonabilă corespunzătoare restului perioadei de abonament curente. Poți solicita o rambursare numai dacă anulezi și abonamentul. În cazul în care continui să utilizezi Serviciul după ce a fost făcută o modificare, se va considera că ai acceptat modificarea. În afară de cele menționate mai sus, ești de acord că nu vei avea nici o răspundere sau pretenție față de Albert ca urmare a modificării Serviciului în modul descris mai sus.

7. Preț si plată

Pentru tipurile actuale de abonamente și informații despre prețuri, te rugăm să consulți site-ul Albert. Toate prețurile sunt indicate în coroane suedeze și includ TVA-ul aplicabil. Plata se efectuează fie lunar, fie anual.

Pentru abonamentele anuale, acestea se prelungesc automat cu încă un an, dacă nu sunt anulate înainte de încheierea perioadei curente. Un reminder despre tranziția perioadei de probă la un abonament plătit va fi trimis la adresa de e-mail înregistrată, precum și în secțiunea „Contul meu” de pe site-ul Albert, cu o (1) lună înainte de reînnoirea automată a abonamentului. Dacă abonamentul nu este anulat înainte de expirarea perioadei, acesta va fi reînnoit automat, iar Albert va percepe plata pentru anul următor. Dacă achiziția a fost efectuată printr-o parte terță (App Store/Google Play Store), vei primi informații despre abonamentul tău direct în magazinul de aplicații (app store).

8. Perioadă de probă și promoții

Pentru ofertele de încercare ale abonamentelor anuale Albert, un reminder va fi trimis la adresa de e-mail înregistrată cu o (1) lună înainte, dacă perioada de probă depășește o lună. De asemenea, informațiile vor fi disponibile în secțiunea „Contul meu” de pe site-ul Albert. Dacă perioada de probă este mai scurtă de o lună, reminderul va fi afișat cel târziu cu o zi înainte de expirare, în secțiunea „Contul meu”. Dacă achiziția a fost realizată printr-o parte terță (App Store/Google Play Store), vei primi informațiile despre abonament direct din magazinul de aplicații (app store).

9. Coduri de reducere și alte oferte preplătite

Codurile de reducere, cardurile cadou, ofertele preplătite și alte oferte similare care oferă acces la Serviciu pot fi furnizate sau vândute de către sau în numele lui Albert.

10. Termen și reziliere

Poți alege să îți anulezi abonamentul în orice moment. Dacă anulezi abonamentul înainte de sfârșitul perioadei lunare sau anuale curente, abonamentul se va încheia numai când perioada curentă a expirat. O perioadă lunară este formată din 30 de zile și o perioadă anuală de 365 de zile. Încetarea are loc fie prin intermediul site-ului web Albert, fie prin Google Play/Apple Store. Rezilierea trebuie făcută acolo unde s-a făcut achiziția Serviciului și este responsabilitatea ta să te asiguri că abonamentul este reziliat corect. Nu se va plăti nicio compensație dacă rezilierea nu este efectuată corect.

Trebuie să îți anulezi abonamentul înainte de sfârșitul perioadei lunare sau anuale preplătite, ceea ce înseamnă că o anulare trebuie făcută nu mai târziu de 23.59 în ziua dinaintea reînnoirii abonamentului. Dacă nu se face o anulare, abonamentul va fi reînnoit pentru o altă perioadă lunară sau anuală pentru care ți se va percepe taxa lunară sau anuală aplicabilă.

11. Dreptul de retragere, reclamații și rambursări.

Ai dreptul să te retragi din achiziție în termen de paisprezece (14) zile de la acceptarea acestor Termeni și Condiții Generale (perioada de retragere) și să primești o rambursare completă. Pentru a exercita perioada de retragere, poți trimite Formularul de retragere (vezi Anexa 1) sau poți contacta serviciul pentru clienți Albert, pentru detalii de contact consultă paragraful 17 de mai jos. Formularul pentru exercitarea dreptului de retragere poate fi găsit și pe site-ul Albert. Dacă Serviciul este defect sau incorect, poți contacta serviciul pentru clienți al lui Albert și poți face o reclamație.

Când îți exerciti dreptul de retragere, nu vei mai avea acces la Serviciu și contul tău va fi închis automat. În mod normal, rambursările vor fi efectuate în termen de 5-10 zile de la primirea notificării privind exercitarea dreptului de retragere.

Rambursările se efectuează numai în cazurile în care clienții au avut probleme cu Serviciul care sunt în afara controlului lor, iar utilizarea împiedicată se bazează pe o eroare a lui Albert. Nu se plătește nicio compensație în cazurile în care tu, ca client, ai uitat să îți anulezi abonamentul.

12. Utilizarea Serviciului și responsabilitatea utilizatorului

Tot conținutul furnizat de Albert prin intermediul Serviciului este deținut de Albert sau de furnizorii de conținut ai lui Albert și este protejat prin drepturi de autor sau alte drepturi de proprietate intelectuală. Prin crearea unui cont de utilizator și achitarea taxei, obții o licență limitată, neexclusivă, netransferabilă pentru Conținutul din Serviciu pentru a fi utilizat în conformitate cu acești Termeni și Condiții. Toate drepturile de autor și alte drepturi de proprietate intelectuală acoperite de Serviciu și puse la dispoziția ta rămân proprietatea Albert.

În calitate de utilizator, poți utiliza Serviciul și poți accesa alt conținut din Serviciu în conformitate cu acești Termeni și Condiții Generale în timpul perioadei de abonament. Serviciul este doar pentru uz privat și nu poate fi utilizat în niciun scop sau scop comercial sau public. Contul tău este personal și nu îl poți oferii altora, cu excepția profilurilor pe care le-ai adăugat ca profiluri suplimentare la contul tău de utilizator, în conformitate cu acești Termeni și Condiții Generale și cu lista de prețuri aplicabilă.

Nu poți utiliza Serviciul în alt mod, într-o manieră care este contrară acestor Termeni și Condiții, sau în orice scop ilegal. Nici nu poți încuraja pe nimeni altcineva să utilizeze astfel, spre încălcarea legii sau a acestor Termeni și Condiții. În calitate de utilizator al Serviciului Albert, ești responsabil(ă) să te asiguri că recenziile/sfaturile tale respectă legislația aplicabilă și nu utilizează cuvinte sau expresii care pot fi percepute ca discriminatorii, jignitoare sau dăunătoare în forumurile care pot fi asociate cu Albert. Dacă Albert consideră că recenziile/sfaturile tale sunt percepute ca fiind discriminatorii, abuzive sau ofensatoare, Albert are dreptul să-ți blocheze accesul la comentarii și, de asemenea, să-ți rezilieze abonamentul.

Dacă bănuiești orice utilizare neautorizată a contului tău, trebuie să notifici imediat Albert și să îți schimbi parola. Ești responsabil(ă) pentru orice daune cauzate de acordarea accesului altcuiva la Serviciu prin contul tău de utilizator. Albert are dreptul de a-ți rezilia imediat abonamentul sau de a bloca accesul la Serviciu dacă Albert are motive să suspecteze că contul tău este utilizat în mod abuziv de către orice persoană neautorizată.

13. Date personale

Pentru a furniza Serviciul, Albert trebuie să prelucreze datele personale necesare, cum ar fi numele, e-mailul și detaliile de plată. Prelucrăm întotdeauna datele tale în conformitate cu Regulamentul general al UE privind protecția datelor („GDPR”) și cu legislația suplimentară. Citește mai multe despre modul în care prelucrăm datele tale cu caracter personal pe pagina noastră Politică de confidențialitate pe care o găsești pe site-ul Albert.

14. Consimțământ pentru marketing direct

Putem folosi datele tale pentru comercializarea produselor sau serviciilor noastre. Marketingul se poate referi în totalitate sau în parte la produsele sau serviciile unei alte companii din grup. Aceasta înseamnă că este posibil să primești publicitate direcționată pe baza informațiilor pe care le furnizezi. Dacă nu dorești să primești marketing direct, ne poți contacta la adresa support@salutalbert.ro și solicită blocare împotriva marketingului direct (așa-numita blocare de marketing direct). De asemenea, poți alege să te dezabonezi direct în e-mailul de la aceste mailing-uri.

15. Litigiu și legea aplicabilă

În cazul în care apare o dispută între tine și Albert, părțile vor încerca mai întâi să rezolve disputa de comun acord. În cazul în care părțile nu pot conveni, disputa va fi soluționată de instanțele suedeze.

UE oferă un site web pentru a ajuta consumatorii nemulțumiți să rezolve litigiile, îl poți găsi aici: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Dacă esti consumator și ai comentarii sau reclamații cu privire la Serviciu, te poți adresa, de asemenea, la Consiliul Național pentru Litigii ale Consumatorilor („ARN”). Poți găsi mai multe informații despre ARN la www.arn.se. De asemenea, poți contacta ARN folosind datele de contact de mai jos.

Comisia generală de reclamații

Adresă poștală: Box 174, 101 23 Stockholm

Telefon: 08-508 860 00

E-mail: arn@arn.se

16. Contact

Serviciul este furnizat de Albert, o societate cu răspundere limitată suedeză, reg. nu. 559020-9093 cu adresă înregistrată Polhemsplatsen 5, 411 03 Gothenburg. Pentru a intra în contact cu serviciul nostru pentru clienți, trimite un e-mail support@salutalbert.ro. Alte întrebări pot fi trimise la adresa noastră: Albert AB Polhemsplatsen 5, 411 03 Göteborg.

Albert oferă asistență cu privire la Serviciu prin e-mail și încearcă întotdeauna să răspundă în termen de patruzeci și opt (48) de ore în zilele lucrătoare, cu toate acestea, nu există nicio garanție că vei primi un răspuns în acest interval de timp.

salutalbert.ro